„Naším cieľom je zábava založená na hodnotách vo všetkých platformách,“ povedal denníku Boston Globe David Kirkpatrick, jeden zo zakladateľov spoločnosti. Tá chce na produkovanie spiritainmentu postaviť štúdio za 150 miliónov dolárov.
Good News Holdings chce byť podľa svojej web stránky svetovým lídrom v produkovaní spiritainmentu. Spiritainment „je obsah, ktorý provokuje myseľ, zasahuje srdce a osviežuje ducha,“ vysvetľuje internetová stránka. Americká mediálna spoločnosť vychádza zo skutočnosti, že i v dnešnej dobe je o náboženský obsah záujem. Ako príklady uvádza film Umučenie Krista či Narnia.
Pojem spiritainment môžeme vysvetliť rozložením výrazu na spirit, čo znamená duch/duchovno, a entertainment – zábava. Pri takejto nezvyčajnej kombinácii nám však môže vystávať otázka, či tu nehrozí nebezpečenstvo akéhosi zkomerčnenia kresťanských hodnôt.
Osobne vidím rozdiel v prípadnom komerčnom ponúkaní náboženského obsahu kvôli hodnotám a náboženstvu a zkomerčnení kvôli samotnej komercii a zisku. Na druhej strane, aj pri pohľade na slovenský mediálny trh s duchovným obsahom cítiť pokušenie prijať komerčnejší prístup za svoj. Už teraz „neziskové a nekomerčné“ kresťanské médiá tlačí finančná logika, ktorá nepustí. Náboženský obsah asi naozaj treba vedieť predávať, inak tu môže hroziť, že sa neuživí a šanca na jeho ponúknutie klesne. Svet trhu a médií chce zábavu a zisk. Ponúknuť náboženský obsah so zábavou môže potrebný zisk priniesť. A nielen ten finančný.